שרשראות עין הרע

מציג את כל 8 התוצאות

אתם מוזמנים לצלול אתנו אל המיסטיקה של מבחר שרשראות עין הרע של Onecklace. סמליות עתיקה פוגשת אלגנטיות מודרנית בקולקציה שנועדה להרשים ולהגן באותה נשימה. קמע עין הרע הוא סמל להגנה מפני אנרגיות שליליות, מתעלה מעבר לתרבויות ודורות ומגלם סמל אוניברסלי להגנה ואנרגיה חיובית. מבחר שרשראות עין הרע שלנו עוצב בקפידה ומספק לכם עיצוב חדשני עם המשיכה הנצחית של הסמל המגן הייחודי. המשיכו לקרוא וגלו את מגוון שרשראות הכסף וציפוי הזהב שלנו המשלבות קמע נגד עין הרע. שדרגו את הסגנון שלכם ותקבלו שריון מגן רוחני.

כסף טהור 925
24K ציפוי זהב
ציפוי זהב ורוד
250.00
כסף טהור 925
24K ציפוי זהב
ציפוי זהב ורוד
250.00
כסף טהור 925
24K ציפוי זהב
ציפוי זהב ורוד
160.00
כסף טהור 925
24K ציפוי זהב
ציפוי זהב ורוד
200.00
כסף טהור 925
24K ציפוי זהב
ציפוי זהב ורוד
210.00
כסף טהור 925
24K ציפוי זהב
ציפוי זהב ורוד
250.00
כסף טהור 925
24K ציפוי זהב
ציפוי זהב ורוד
260.00

מוצרים קשורים:

העולם הקסום של הגנה עם שרשראות עין הרע

הקסם של שרשרת עין הרע הופך אותן לתכשיט שעושה יותר מלעטר את הצוואר שלכם – הוא משמש כשומר מפני הכוחות הבלתי נראים של קנאה ורצון רע. הקולקציה שלנו כוללת מגוון עיצובים כמו מינימליסטי וקלאסי או מעוצב ומקושט, מה שמבטיח שתמצאו כאן את ההתאמה המושלמת שלכם. בין אם אתם נמשכים לאלגנטיות של שרשרת עדינה או לאמירה האופנתית של שרשרת משודרגת יותר, כל שרשרת נושאת עמה משמעות עמוקה של הגנה ומזל.

שרשראות עין הרע להגנה בכל מקום שתלכו

השרשראות שלנו לא רק יפות – הן מחזקות את העונדים אותן. פריטים אלה מעוצבים בקפידה כמגנים מפני עין הרע, במטרה לספק לכם גם שקט נפשי וגם אביזר מסוגנן. בשילוב עם אבנים ותליונים מיוחדים, כל שרשרת הופכת לעדות ייחודית לאינדיבידואליות שלכם ולסמל מגן המשתלב בצורה מדהימה עם כל סגנון לבוש וסטייל.

הכירו את המשמעות מאחורי תליון עין הרע

בליבה של כל שרשרת עין הרע, התליון הוא הכוכב ומספק הגנה בעל משמעות עמוקה. סמל זה אינו רק אביזר, מדובר בקמיע בן מאות שנים שמאמינים שהוא משקף אנרגיה שלילית בחזרה למקור שלה, מקדם רווחה ומגן על העונדים אותו מפני מזל רע. יצירה עשירה בהיסטוריה ומשמעות, עם חיבור למסורת עתיקה של הגנה בשילוב היופי של עיצוב תכשיטים מודרני.

האלגנטיות של שרשראות כסף נגד עין הרע

שרשראות עין הרע מכסף סטרלינג 925 מעניקות מגע זוהר של אלגנטיות והגנה. שרשראות אלו עשויות מכסף איכותי עם ברק כסוף המשלים כל גוון עור ותלבושת. המראה המרהיב של הכסף מעצים את הסמל המגן ויוצר יצירת אמנות בעלת משמעות רוחנית עם שיק ללא מאמץ.

החמימות של זהב בשרשראות עין הרע

למי שמעדיפים את החמימות היוקרתית של זהב, שרשראות עין הרע שלנו מכסף בציפוי זהב הן אופציה מעולה. יצירות אלו קורנות בעושר של הזהב, עוטפות את סמל המגן בזוהר המעיד על אלגנטיות ועידון שרשראות מרהיבות מסוג זה משמשות כקמע מתוחכם של הגנה וקלאס.

תליון עין הרע בהתאמה אישית להגנה עוצמתית 

שדרגו את הסטייל שלכם עם תליון עין הרע ייחודי משלכם בהתאמה אישית. כך תוכלו להחדיר משמעות אישית לשרשרת שלכם, עם פריט המותאם לסגנון ולהעדפות שלכם. אפשרויות התאמה אישית מוסיפות מגע אישי מקורה להגנה הנצחית של עין הרע והופכות את השרשרת שלכם לסמל יחיד במינו של הגנה. להגנה כפולה, עומד לרשותכם גם מבחר שרשראות חמסה המשלבות תליון עין הרע. השילוב הייחודי הזה מאחד שני סמלים רבי עוצמה של הגנה – יד חמסה ותליון עין הרע – בתכשיט אחד. 

הגנה עליונה בסטייל עם Onecklace

ב-Onecklace אנו מאמינים בכוחם של תכשיטים לא רק לעטר אלא גם להגן ולעורר השראה. קולקציית שרשראות עין הרע שלנו מעוצבת עם אמונה זו ומציעה לכם מגוון של קמעות הגנה שאינם מתפשרים על סגנון. בין אם אתם מחפשים הגנה אישית, מתנה משמעותית או חיבור למסורת עתיקה, שרשראות עין הרע שלנו הופכות לתוספת אהובה לכל קולקציית תכשיטים.