צמידי עין הרע

מציג את כל 6 התוצאות

בעולם בו ביטוי אישי והגנה מתמזגים יחד, קולקציית צמידי עין הרע של Onecklace מביאה לכם שילוב של סגנון והגנה רוחנית. הסמל העתיק הזה שמאמינים שהוא מרחיק אנרגיות שליליות ומביא מזל טוב, מוצא טוויסט מודרני במגוון הצמידים המגוון שלנו. כל יצירה לא רק משמשת כאביזר אופנתי אלא גם נושאת משמעות תרבותית עמוקה ומציעה לגברים ולנשים כאחד מגן רב עוצמה מפני עין הרע.

כסף טהור 925
24K ציפוי זהב
ציפוי זהב ורוד
180.00
כסף טהור 925
24K ציפוי זהב
ציפוי זהב ורוד
200.00
כסף טהור 925
24K ציפוי זהב
ציפוי זהב ורוד
220.00
כסף טהור 925
24K ציפוי זהב
ציפוי זהב ורוד
220.00
כסף טהור 925
24K ציפוי זהב
ציפוי זהב ורוד
175.00
חדש
כסף טהור 925
24K ציפוי זהב
ציפוי זהב ורוד
159.00

מוצרים קשורים:

מה מסמלים צמידי עין הרע בתרבות היהודית?

בתרבות היהודית לצמיד עין הרע יש משמעות סמלית עמוקה, המושרשת באמונות בנות מאות שנים על הגנה ושמירה רוחנית. “עין הרע” מייצגת כוונות מזיקות או קללות שמטילים מבטים של אנשים קנאיים ובעלי אנרגיה שלילית. ענידת צמיד עין הרע במסורת היהודית היא אמצעי הגנה עוצמתי. מאמינים שהוא מרחיק את האנרגיות השליליות ומושך הגנה אלוהית. סמל עתיק זה מתעלה על קישוט בלבד ומגלם משמעות רוחנית. הוא משמש כתזכורת מוחשית לכוחה של האמונה ולמשאלה הקולקטיבית שלנו כישראלים לביטחון, שגשוג והגנה בכל רגע.

צמידי עין הרע עשויים זהב להגנה יוקרתית

קחו את הסגנון והמראה שלכם לגבהים חדשים עם צמידי עין הרע שלנו מזהב. יצירות אלו משלבות את הפיתוי הנצחי של הזהב עם ההגנה המיסטית של סמלים נגד עין הרע. אידיאליים עבור מי שמעדיפים מגע של יוקרה, צמידים אלו מציעים מגן סגנון ורוחני, מה שהופך אותם למושלמים ללבוש יומיומי או לאירועים מיוחדים.

עין כחולה נגד עין הרע והחשיבות המסורתית שלה

העין הכחולה המסורתית ידועה בכוחות ההגנה החזקים שלה וממלאת תפקיד מרכזי בקולקציה שלנו. מאמינים שהסמל האייקוני הזה משקף אנרגיה שלילית בחזרה למקור שלה. העין הכחולה המוטבעת בצמידים מספקת שמירה תמידית וממזגת חוכמה עתיקה עם אופנה עכשווית.

תליון נגד עין הרע – קחו אתכם מגן לכל מקום

למי שמעדיפים תכשיטים המשלבים צדדיות, תליון עין הרע מציע דרך ייחודית לשאת אתכם הגנה. בין אם מחוברים אותם לצמיד או עונדים כשרשרת, תליונים אלו משלבים את תכונות ההגנה של עין הרע עם החופש להתאים את המראה שלכם לפי הסגנון האישי שלכם.

צמידי בלוסטון נגד עין הרע למראה עדין אך עוצמתי

צמידי Bluestone, עם הגוונים העמוקים והמהפנטים של האבן מהווים מבצר נגד שליליות. צמידי בלוסטון להגנה נגד עין הרע מבית Onecklace רותמים את היכולת המרהיבה של האבן לספוג אנרגיה שלילית. כאשר אתם עונדים את הצמידים שלנו, אתם נהנים משכבת הגנה עוצמתית באביזר מעוצב להפליא שמתאים לכל  לבוש.

מבחר צמידים נגד עין הרע לנשים וגברים

מתוך זיהוי המשיכה האוניברסלית של הגנה, הקולקציה שלנו כוללת צמידים שעוצבו במיוחד עבור נשים וגברים כאחד. לנשים הצמידים משלבים אלגנטיות ועוצמה, וכוללים עיצובים עדינים שניתן לענוד לבד או בשכבות. צמידי גברים משלבים חוזק והגנה ומציעים עיצובים חזקים המשמיעים אמירה תוך שמירה על מי שעונד אותו. בעולם מלא בחוסר ודאות, להתקשט בסמל של הגנה מספק יותר מהצהרה אופנתית, זהו טקס אישי. הצמידים שלנו נגד עין הרע לא רק מעוצבים להפליא אלא חדורי משמעות ומציעים חיבור מוחשי למסורת עתיקת יומין של שמירה על רוחו מפני פגיעה.

תחוו הגנה וסגנון אישי עם Onecklace

ב-Onecklace אנחנו מתגאים ביצירת תכשיטים המהדהדים עם הלקוחות שלנו ברמה האישית, תוך שילוב של סגנון אינדיבידואליים עם קסם סנטימנטלי. הצמידים שלנו נגד עין הרע הם עדות למחויבות הזו, מציעים גם הגנה וגם אלגנטיות במגוון עיצובים שיתאימו לכל טעם. כל צמיד הוא יצירת מופת של אמנות שנועד להיות חלק מוערך מאוסף התכשיטים שלכם. בזמן שאתם מנווטים בחיים, תנו לצמידי עין הרע שלנו לשמש כשומרים אישיים שלכם, תוך שילוב הגנה עתיקה עם סגנון מודרני בצורה הכי חלקה. תעיינו בקולקציה שלנו כבר עכשיו ותמצאו את תכשיט המגן המושלם שלכם. שילוב של מסורת, אמנות ואופנה עכשווית זמינים עבורכם רק ב-Onecklace.