איך מנקים בבית תכשיט זהב?

איך לנקות תכשיטי זהב

תכשיטי זהב צריכים להיות מתוחזקים כראוי כדי שהיופי והברק שלהם יורגשו בכל פעם שתענדו אותם. אם תרצו לשמור על תכשיטי הזהב שלכם נקיים, זה הליך פשוט מאוד שתוכלו לעשות אותו בבית.

למרות שזהב לא מוכתם/משחיר בקלות בהשוואה למתכות אחרות, עדיין יש אפשרות שיווצר לכלוך עם הזמן. 

ניקוי תכשיטי זהב בבית הוא פשוט ולא עולה הרבה. יכול לעזור להחזיר את היופי והברק של התכשיטים שלך והשלבים פשוטים לביצוע בכל שיטה שתבחר. ישנן מספר שיטות יעילות שיכולות לשמור על הברק והיופי של תכשיטי הזהב שלך.

שיטה ראשונה

 

אחת משיטות הניקוי היעילות עבור תכשיטי הזהב שלך היא שימוש במים חמים וסבון.

תוכלו לנקות את תכשיטי הזהב שלכם באמצעות מים וסבון בלבד. שיטה זו עובדת בצורה הטובה ביותר על חלקי זהב שהם פשוטים וללא כל אבני חן. יש שלבים מסוימים שצריך לבצע אם אתה מתכוון להשתמש במים וסבון.

  1. מלאו קערה במים חמימים והוסיפו סבון עדין
  2. טבלו את תכשיטי הזהב בתערובת והניחו לתכשיטים להיספג כ-20 דקות
  3. לאחר ההשריה, ייבשו את תכשיטי הזהב באמצעות מטלית יבשה נקייה
  4. אפשרו לתכשיטי הזהב להתייבש באוויר על מגבת

שיטת ניקוי זו היא תסיר ביעילות את כל השמנים והלכלוך שהצטברו ממוצרי טיפוח. שיטה זו היא דרך מהירה וקלה להחזיר את היופי של התכשיטים שלך ללא הרבה טרחה.

שיטה שנייה

אם יש לכם תכשיט עם אבן כלשהי, עדיין תוכלו לנקות אותו בבית בלי לגרום נזק לאבן.

בכדי לנקות תכשיטים אלו, תוכלו לעקוב אחר השיטה הראשונה, אך במקום ההטבלה של התכשיט במים השתמשו במטלית אותה תרטיבו עם מים חמים וסבון ותעברו בעדינות על התכשיט להורדת הכתמים.

לאחר הניקוי

 לאחר שניקיתם ביעילות את תכשיטי הזהב שלכם, תוכלו לענוד אותם שוב או לאחסן אותם. אם החלטתם לאחסן אותו, ודאו שכל תכשיט זהב מאוחסן בנפרד על מנת למנוע שריטות או פגיעה. את אלה שיש להם שרשרת זהב עדינה יש לתלות על וו כדי למנוע הסתבכות. אפשרות נוספת היא למתוח שרשרת או צמיד בטישו נגד הכתמה ולגלגל אותה ולמקם בקופסת התכשיטים שלך במצב שטוח. זה יכול לעזור למנוע את קשרי השרשראות ולמזער את התרחשות ההכתמה. תוכלו אפילו לאחסן את התכשיטים בשקית פלסטיק עם רוכסן. רק ודאו כי הוצאתם את כל האוויר לפני סגירת השקית לשמירה מיטבית על התכשיט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *