סימני גלגל המזלות : המדריך המלא

הקונספט של גלגל המזלות ריתק את בני האדם בכל רחבי העולם. התופעה השמימית והשפעתה על בני האדם היא נושא מעניין שנחקר על ידי בני האדם מזה דורות. סימני גלגל המזלות כוללים בדרך כלל שתים-עשרה קבוצות כוכבים: דלי, דגים, טלה, שור, תאומים ועוד רבים אחרים. כל סימן משפיע באופן משמעותי על אישיותו, תכונותיו ודרכו בחיים של האדם. רבים מאיתנו אוהבים את הקשר של סימן הכוכב שלהם עם ההורוסקופ שלהם. ההורוסקופ מציג את יישור הירח, השמש והכוכבים ברגע לידתכם. עם זאת, אנשים קשרו את גלגל המזלות עם קבוצות כוכבים אסטרולוגיות במשך מאות שנים.

למעשה, למרות ההתקדמות, האסטרונומיה נשארת חלק בלתי נפרד מהמסורת האסטרולוגית, ורבים מהמאמינים סבורים שיישור הגופים השמימיים בתוך קבוצות הכוכבים הללו בזמן לידתכם יכול לעצב את אישיותם וגורלם. למרות שהספקנים עשויים להטיל ספק בתוקף המדעי של האסטרולוגיה, הפופולריות המתמשכת של גלגל המזלות מדגישה את חשיבותו התרבותית כמקור לאינטוספקציה והנחיה. קראו והכירו את סימני גלגל המזלות והשפעתם על אישיותכם.

מזל טלה - תאריכים ותכונות

תאריכי מזל טלה: (21 במרץ – 19 באפריל)

טלה הוא הסימן הראשון בגלגל המזלות. אנשים השייכים לסימן זה הם נמרצים ומלאי שאיפות. הם יכולים בקלות להיכנס למצבים מאתגרים בלי לחשוב. האנשים שנולדו בחודש זה מושפעים מהאנרגיה הלוהטת של מאדים. כמו שאר הסימנים האשיים, טלה הם מנהיגים מצוינים שבונים קהילות נהדרות עם נחישותם הבלתי ניתנת לערעור וטבעם הבלתי נלאה. בנוסף, טבעם המסתגל הופך אותם לחברים נהדרים בחברה.

מהי קבוצת הכוכבים של טלה?

קבוצת הכוכבים של טלה ידועה גם בשם הראם וממוקמת בהמיספירה השמימית הצפונית. היא כוללת מספר כוכבים בהירים כולל המאל ושרטן, מה שיוצר צורה מובהקת של קרני הראם.

סימן מזל טלה

מזל שור - תאריכים ותכונות

תאריכי מזל שור: (20 באפריל – 20 במאי)

אנשי השור ידועים בטבעם העיקש. זהו סימן אדמה וכמו שאר אנשי השור הם ריאליסטים מאוד ויש להם פרספקטיבה מקורקעת. שורים טובים עם כסף ומפורסמים מאוד בטבעם העמלני. מהנאה מפאר בחיים ועד לאסתטיקה גבוהה, כל מי ששייך לסימן זה בולט מאחרים.

מהי קבוצת הכוכבים של שור? קבוצת הכוכבים של שור היא “שור”. היא כוללת מספר כוכבים כמו אלדברן ופליאדות (שבע האחיות). הסימן מקושר לפוריות, שפע ותחושת עוצמה לכל מי שנולד תחתיו.

סימן מזל שור

מזל שור

מזל תאומים - תאריכים ותכונות

תאריכי מזל תאומים: (21 במאי – 20 ביוני)

זהו הסימן השלישי בגלגל המזלות ומוכר כסמל התאומים המייצג את האישיות הרב-פנית של כל מי ששייך לסימן זה. כוכב הלכת המוביל של סימן האוויר הזה הוא מרקורי. אנשים השייכים להורוסקופ זה ידועים בטבעם הסקרן ובכישורי התקשורת המצוינים שלהם. בנוסף, תאומיים הם חכמים מאוד ואוהבים חברה, מה שהופך את יצירת החברים למשימה קלה עבורם.

מהי קבוצת הכוכבים של תאומים? צורת התאומים של קבוצת הכוכבים כוללת שני כוכבים בהירים, פולוקס וקסטור. שני הכוכבים מייצגים את דמויות התאומים הדומיננטיות במיתולוגיה היוונית. לפי המסורת העתיקה, תאומים מקושרים לנושאים של דואליות, שותפות ותקשורת.

סימן מזל תאומים

מזל תאומים

מזל סרטן - תאריכים ותכונות

תאריכי מזל סרטן: (21 ביוני – 22 ביולי)

הסימן הרביעי בגלגל המזלות מקושר לטיפוח, עומק רגשי ורגישות. סרטן הוא סימן מים ומקבל את אנרגייתו הישירה מהירח. כל מי שנולד כסרטן ידוע בטבעו האינטואיטיבי ובגישתו החיובית לחיים. כל אנשי הסרטן הם אמפתיים מאוד ומחוברים עמוקות לטבע האם. למרות שהם עשויים להיראות שמורים וביישנים בתחילה, ככל שתבלו איתם יותר זמן, הם יהפכו לידידותיים יותר. תכונה נוספת של אנשי הסרטן היא ההגנה הסמויה שלהם כלפי היקרים להם.

מהי קבוצת הכוכבים של סרטן? קבוצת הכוכבים של סרטן היא “סרטן”. לפי המיתוסים, סרטן מקושר לסיפור הידרה והרקולס, מה שמסמל את האומץ והחוסן שלהם.

סימן מזל סרטן

מזל סרטן

מזל אריה - תאריכים ותכונות

תאריכי מזל אריה: (23 ביולי – 22 באוגוסט)

אריה הוא הסימן החמישי בקבוצת גלגל המזלות. כמו החום והחיוניות של הקיץ, האנשים השייכים להורוסקופ זה מלאי חיים. זהו סימן שמש, מה שמוסיף נופך של פעלתנות לכל חבר. לאריות יש תחושת מנהיגות מעולה, יצירתיות ואומץ. למרות טבעם החברותי, לאריות יש תחושת הגנה עמוקה ונאמנות כלפי האנשים שהם אוהבים. בנוסף, האופי החזק שלהם עשוי לפעמים להתבטא כעקשנות.

מהי קבוצת הכוכבים של אריות? קבוצת הכוכבים של אריות היא “האריה”. כוכבים בולטים כמו רגולוס מסמנים את ליבו של האריה. בפולקלור, אריה מתייחס לאריה הנמאי, שהוכנע על ידי הרקולס כחלק ממעלליו האגדיים.

סימן מזל אריה

מזל אריה

מזל בתולה - תאריכים ותכונות

תאריכי מזל בתולה: (23 באוגוסט – 22 בספטמבר)

בתולה שייכת לבית השישי של בריאות עם מרקורי ככוכב הלכת השולט שלה. בתולות ניחנות ביכולת פתרון בעיות ובאינטלקט חריף. בתולות מאוד אינטליגנטיות ויש להן ידע חד על החיים ועל כל ענייניהם. הן יכולות לארגן ולסדר משימות ביעילות. רגשית, בתולות לא אוהבות לפתוח את ליבן לעולם ומתחברות רק עם הקרובים להן.

מהי קבוצת הכוכבים של בתולה? הסמל הכוכבי של בתולה נקרא “הבתולה”. הוא מכיל את אחד הכוכבים הבהירים ביותר שנקרא “ספיקה”. בנוסף, הוא מכיל את נקודת השוויון הסתווית הסמוכה לכוכב הפופולרי ביתא וירגיניס. מיתולוגית, בתולות מקושרות לאלות רבות של טיפוח ופוריות.

סימן מזל בתולה

מזל בתולה

מזל מאזניים - תאריכים ותכונות

תאריכי מזל מאזניים: (23 בספטמבר – 22 באוקטובר)

מאזניים שייך לבית השביעי של שותפות עם ונוס ככוכב הלכת המוביל שלו. זהו סימן אוויר. מאזניים הם חברים טובים ונהנים לחיות את חייהם במלואם בכל מצב. מאזניים יכולים בקלות ליצור חברויות ולהרגיש נוח בכל מצב. בנוסף, חברי הורוסקופ זה משתוקקים לאיזון והרמוניה. מאזניים שואפים ליצור איזון ואובססיביים לסימטריה בחיים.

מהי קבוצת הכוכבים של מאזניים? קבוצת הכוכבים של מאזניים ממוקמת בהמיספירה השמימית הדרומית. הסמל של קבוצת הכוכבים הוא ‘מאזניים’. הסימן הוא מאוד חלש עם אפס כוכבים בדרגת בהירות ראשונה. בתולה ממוקמת במערב ואילו עקרב נמצא במזרח ממאזניים.

סימן מזל מאזניים

מזל מאזניים

מזל עקרב - תאריכים ותכונות

תאריכי מזל עקרב: (23 באוקטובר – 21 בנובמבר)

עקרב שייך לבית השמיני של קשר רגשי. זהו סימן מים עם פלוטו ומאדים ככוכבי הלכת השולטים בו. עקרבים מפורסמים בעומק הרגשי שלהם, באומץ ובתושייה. בנוסף, יש להם טבע מולד לחדור מתחת לפני השטח ולגלות את האמת הנסתרת, מה שהופך אותם לבלשים מושלמים ואנליסטים מצוינים.

מהי קבוצת הכוכבים של עקרב? עקרב ממוקם בשמים הדרומיים בין מאזניים לקשת. הוא כולל מספר כוכבים בהירים כמו אנטארס המסמן את ליבו של העקרב. הסמל של עקרב מאופיין בנוכחות כוכבים בהירים.

סימן מזל עקרב

מזל קשת - תאריכים ותכונות

תאריכי מזל קשת: (22 בנובמבר – 21 בדצמבר)

קשת שייך לבית השיעורים וההרפתקאות. ההורוסקופ מובל על ידי יופיטר עם האש כסימן השולט בו. כשמדובר באישיות, קשתיים הם הרפתקנים, רוח חופשית ופילוסופיים בטבעם. קשתיים מאופיינים בהתלהבותם, סקרנותם הטבעית ותשוקתם לידע. הם לעיתים קרובות מחפשים להרחיב את אופקיהם באמצעות מסעות, חקר תרבויות ולימודים.

מהי קבוצת הכוכבים של קשת? קבוצת הכוכבים של קשת ידועה כ”קשת” והיא ממוקמת בהמיספירה הדרומית. היא כוללת מספר כוכבים בולטים כמו הטפט אסטיריזם. מיתולוגית, קשת מקושרת עם קנטאור, מורה אציל הידוע בכישורי הקשתות והריפוי שלו.

סימן מזל קשת

מזל קשת

מזל גדי - תאריכים ותכונות

תאריכי מזל גדי: (22 בדצמבר – 19 בינואר)

גדי שייך לבית הקריירה עם שבתאי ככוכב הלכת השולט בו. ההורוסקופ הוא סימן אדמה. גדיים מאופיינים באתיקה העבודה החזקה שלהם, סבלנותם וכישורי הארגון שלהם. יש להם כישרון טבעי לתכנון לטווח ארוך והצבת מטרות, והם לעיתים קרובות רודפים אחרי שאיפותיהם בהתמדה ונחישות. עם מחשבה פרגמטית, הם מצטיינים במקצועות שדורשים חשיבה אסטרטגית ומעשיות.

מהי קבוצת הכוכבים של גדי? בהשוואה לאחרים, קבוצת הכוכבים של גדי היא די חלשה וממוקמת בהמיספירה השמימית הדרומית. היא בצורת “עיז הים”. ניתן למצוא בה מספר כוכבים פופולריים כמו אלגדי ודנב אלגדי המייצגים את הקרניים והזנב של עיז הים.

סימן מזל גדי

מזל גדי

למה כדאי לרכוש שרשרת מזלות

סימני גלגל המזלות הם לא רק סמלים אלא חלק מהזהות של האדם. השרשרת המורכבת משפיעה מאוד על אישיותו, תכונותיו ודרכו בחיים. כל סימן מזלות מאופיין בחוזקות, חולשות ותכונות מסוימות שעוזרות לעצב את התנהגותו של האדם ואת הדפוסים בחייו. כאן נסביר 8 סיבות למה כדאי לרכוש שרשרת מזלות השנה:

  1. תכשיטי מזלות באופנה: שרשרת מזלות הפכה לטרנד פופולרי בתקופה האחרונה. משרשראות ועגילים אופנתיים למזלות ועד אביזרים קוסמיים, תכשיטים אלה כבשו את לבבות חובבי האופנה ואוהדי האסטרולוגיה כאחד. הפופולריות הגדלה של האסטרולוגיה והרצון לתכשיטים מותאמים ואישיים תרמו לפופולריות של תכשיטים בהשראת המזלות.

  2. מחבר אתכם עמוקות למורשת הקוסמית שלכם: ענידת שרשרת מזלות מחברת עמוקות למורשת שלכם וליקום הרחב שמסביבנו. האביזר השמיימי הזה מחזיק משמעות סמלית, מייצג את הזהות האסטרולוגית שלכם והופך לתזכורת מוחשית לאנרגיות האלוהיות ולהשפעה השמיימית שמעצבת את מסע חייכם.

  3. מייצג את האידיאולוגיה שלכם בצורה האופנתית ביותר: מעבר להיותו אביזר בלבד, שרשרת מזלות מייצגת את האמונות והקשרים האסטרולוגיים שלכם. אמצו את סימן המזל שלכם בביטחון ותנו לחוש האופנתי שלכם להשתלב עם הפלאים השמיימיים. עם קסם קוסמי זה על צווארכם, היו מוכנים לעשות הצהרה ולהשתתף בשיחות מרתקות על אסטרולוגיה והמסתורין הקוסמי שמרתקים את כולנו.

  4. מדריך נפלא לחקר העצמי והחוזק שלכם: רכישת שרשרת מזלות היא חובה אם אתם מחפשים דברים שבונים את הכוח הפנימי שלכם ונותנים לחייכם ממד. השרשרת מעצימה אתכם להכיר את הכוח הפנימי שלכם, את התכונות והמאפיינים הטבעיים שלכם הקשורים לסימן המזל שלכם.

  5. אישור חיובי בחיים: הסימן של שרשרת המזלות הוא מקור קבוע לאישור חיובי בחיים, מה שמקשר אתכם עם החוזקות והמאפיינים הקשורים לסימן המזל שלכם, מחזק את האמונה העצמית ומעורר גישה חיובית למסע הקוסמי שלכם.

  6. אביזר לכל החיים: השרשראות שלנו בעבודת יד עשויות מחומרים איכותיים, מה שהופך כל פריט לעמיד במשך עשורים. הציפוי האיכותי מונע השחרה ומעניק לתכשיט נגיעה מפתה ומוסיף לאריכות ימיו. בנוסף, העיצוב המתחשב של התכשיט גם הופך אותו לפריט שעובר בירושה.

  7. מגביר את האמונה והאמונות שלכם: ענידת תליון שרשרת מזלות מגבירה את האמונה והאמונות שלכם בכך שהוא משמש כתזכורת מוחשית לכוחות השמיימיים שמנחים את חיינו ולחיבור העמוק בין היקום למסע הקוסמי שלנו.

  8. התחלה נהדרת לשיחה: הקישוט השמיימי הוא דרך נהדרת להתחיל שיחה בין זרים. כמעט כולם מאמינים בסימני גלגל המזלות ובהשפעתם על חיי האדם, ולכן אנשים יימשכו אליכם כשאתם עונדים שרשרת מזלות. אם קשה לכם להתחיל שיחה, השרשרת תיתן לכם סיבה לדבר עם אחרים.

שאלות נפוצות בנושא שרשראות מזלות

האם כדאי לענוד שרשרת מזלות? ענידת שרשרת מזלות יכולה להיות בחירה משמעותית למי שמאמין באסטרולוגיה ומוצא חשיבות בזהות האסטרולוגית שלו. היא משמשת כצורת ביטוי עצמי, המסמלת את החוזקות והמאפיינים האישיים הקשורים לסימן המזל של האדם.

האם לסימני גלגל המזלות יש אבנים טובות? סימני גלגל המזלות מקושרים לאבנים טובות מסוימות שעשויות להיות שונות מאבני לידה. אבני מזלות מקושרות לסמל המזלות, בעוד אבני לידה מקושרות לחודש הלידה. להלן רשימה של אבני מזלות הקשורות לכל סימן מזלות:

  • טלה (21 במרץ – 19 באפריל): יהלום או אבן דם
  • שור (20 באפריל – 20 במאי): אמרלד או רוז קוורץ
  • תאומים (21 במאי – 20 ביוני): פנינה או אלכסנדריט
  • סרטן (21 ביוני – 22 ביולי): רובי או אבן הירח
  • אריה (23 ביולי – 22 באוגוסט): פרידוט או אבן האוניקס
  • בתולה (23 באוגוסט – 22 בספטמבר): ספיר או קרנליאן
  • מאזניים (23 בספטמבר – 22 באוקטובר): אופל או לפיס לזולי
  • עקרב (23 באוקטובר – 21 בנובמבר): טופז או סיטרין
  • קשת (22 בנובמבר – 21 בדצמבר): טורקיז או טופז כחול
  • גדי (22 בדצמבר – 19 בינואר): גארנט או אבן האוניקס השחור
  • דלי (20 בינואר – 18 בפברואר): אמטיסט או אקוומרין
  • דגים (19 בפברואר – 20 במרץ): אקוומרין או אבן הירח

האם אפשר לשלב שרשראות מזלות? כן, בהחלט! שילוב של שרשראות מזלות הוא דרך נהדרת ליצור מראה תכשיטים מותאם ומשמעותי. כמו שילוב של שרשראות רגילות או שכבות של תכשיטים שונים, שילוב של שרשראות מזלות מאפשר לכם להציג מספר סימני מזלות או לשלב אותם עם פריטים אחרים שיש להם משמעות עבורכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *