המדריך המלא לשרשראות האות שלנו

שרשרת עם אות קטנה באנגלית

שרשראות אות בסיסיות לנשים

שרשרת עם אות קטנה באנגלית:

מחפשים את השרשרת המושלמת עבורכם כדי להראות את הסגנון הייחודי שלכם? שרשרת עם אות קטנה באנגלית זו בטוח תכבוש את ליבכם, עם העיצוב האישי העדין והמיוחד במינו.


שרשרת עם תליון אות קטנה באנגלית זו עשויה באיכות הכי טובה על ידי חומר לבחירתכם של כסף טהור 925, ציפוי זהב 24K או ציפוי רוז גולד 24K, והיא בדיוק התכשיט שחיפשתם.


מושלם לשלב עם שרשראות בר או שרשראות בהתאמה אישית אחרות , או כשרשרת מפנקת בפני עצמה, תוכלו ללבוש את האות הראשונה של שמכם או של אדם אהוב. הזמינו עכשיו!
*האות היא אות קטנה באנגלית.

שרשרת עם אות קטנה באנגלית
שרשרת עם אות גדולה באנגלית

שרשרת עם אות גדולה באנגלית:

ביקשתם ואנחנו הצלחנו! אנו מציגים את השרשרת אות באותיות גדולות המדהימה שלנו. כעת יש לנו את גרסת האותיות הגדולות או את גרסת האותיות הקטנות שתוכלו לבחור לפי טעמכם האישי.
שרשרת תליון אות זו עשויה ללא מאמץ מבחירתה של כסף טהור 925, ציפוי זהב 24K או ציפוי זהב ורוד 24K, בדיוק לפי מה שחיפשתם. תוכלו ללבוש את השרשרת עם האות שלכם או של כל אדם אהוב.


מושלם לשלב עם כל קולקציית ה שרשראות מותאמות אישית, או לבחור רק את השרשרת הזו שהיא יפה ועדינה בפני עצמה.

שרשרת עם אות באנגלית חרוטה על עיגול:

הראה גאווה במי שאתה וענד את שרשרת האות המיוחדת שלך על צווארך, שרשרת עם תליון אות חרוטה על דיסק עגול. כל כך עדינה ופשוטה שאפשר לשלב אותה עם כל תלבושת אהובה עליך, זה משדרג כל הופעה. לבשו אותו לבד, או שלבו יחד עם תכשיטים אחרים מהקולקצייה שלנו כדי ליצור מראה ייחודי.


השרשרת אות גדולה באנגלית היפה הזו עשויה לבחירתך בכסף טהור סטרלינג 925, ציפוי זהב 24K או ציפוי זהב אדום 24K.


המתנה המושלמת למישהו מיוחד עבורך, או תוספת אידיאלית לאוסף התכשיטים בהתאמה אישית שלך.

שרשרת עם אות באנגלית חרוטה על עיגול
שרשרת מנעול

שרשרת מנעול:

תהיי הפאשניסטה האופנתית שאת יחד עם הטרנד החם ביותר של הקיץ: שרשרת מנעול. עשויה מפלדת אל חלד וחרוטה באמצעות לייזר באות האישית שלך, שרשרת פייפר קליפ זו שרשרת מותאמת אישית אלייך וטרנדית כאחד.


שרשרת עם אות זו כוללת תליון מנעול עם אות חרוטה במרכז המנעול, המחובר לשרשרת פייפר קליפ, שרשרת בסגנון מהדק. השרשרת הזו היא המתנה המושלמת עבורה: יפה ומלאת סטייל, אבל גם אישית ונוגעת ללב.

שרשרת אות גותית עם שרשרת גורמט דקה:

שרשרת אות גותית עם שרשרת גורמט דקה מגיעה עם שרשרת חוליות קטנות במראה שרשרת גורמט דקה, עדינה אך עם נוכחות, המאפשרת לאותיות לשבת יפה על כל קו צוואר.


שרשרת עם אות מכסף זו עשויה בגופן בסגנון גותי והיא רעיון מעולה למתנה לכל אירוע. בין אם ליום הולדת או לכל אירוע חגיגי אחר, שרשרת ה

אותיות הזו היא תוספת נחמדה לכל אוסף תלבושות ותכשיטים של אישה או גברים.
ניתן ללבישה לבד או יחד עם שרשראות אחרות, צפו בשרשראות נוספות מקולקציית שרשראות אות שלנו!

שרשרת אות גותית עם שרשרת גורמט דקה
שרשרת עם אות באנגלית בסגנון גותי

שרשרת עם אות באנגלית בסגנון גותי בשני גדלים:

התאימו אישית את הסטייל שלכם עם שרשרת עם אות בסגנון גותי שלנו, שרשרת פשוטה אך אלגנטית, עשויה מתליון כסף טהור 925 באיכות מעולה וזמינה גם בציפוי זהב 24 קראט או ציפוי זהב ורוד 24K.


פריט זה זמין בשני גדלים – תליון עם אות קטנה באנגלית לתוספת עדינה יותר ללוק שלך, והגודל הקלאסי, תליון עם אות גדולה באנגלית, כדי לבלוט יותר.


שני הגדלים של התליון נעשים באמצעות האות הגדולה של השפה האנגלית בסגנון כתב גותי.
בין אם אתם מחפשים את הרעיון למתנה מותאמת אישית ומושלמת עבור אדם אהוב, או פריט חדש לגמרי להוספה לקולקציית התכשיטים שלכם, שרשראות האות האופנתיות שלנו הן השילוב המושלם של תחכום ואלגנטיות כדי להשמיע אמירה ייחודית

שרשרת פנינים עם אות גותית:

האם אפשר לשים לב שאנחנו פשוט אובססיביים על שרשרת פנינים צמודה עם אות בסגנון גותי באנגלית תלויה? תנו לנו לספר לכם למה!


שרשרת עם פנינים היא הטרנד הזוהר האולטימטיבי, אבל כך גם הסגנון הגותי, ערבבנו את שניהם ויצרנו את שרשרת אות זו כדי שתבחרו את האות שלכם וקיבלתם מחרוזת פנינים ייחודית אליכם!
בחרו את האות הראשונה של שמכם או של אחד מיקירכם ותקבלו שרשרת בהתאמה אישית ייחודית לכם. תליון אות העשוי מכסף טהור 925 ותלוי על שרשרת פנינים טבעיות.


שרשרת פנינים זו עם תליון אות היא השרשרת המושלמת לכל יציאה, שרשרת אות שמתאימה לכל בגד והולכת מושלם עם כל שמלה קטנה שחורה! היא שרשרת עם אות באנגלית ייחודית שלא תראו על אף אחד אחר!

שרשרת פנינים עם אות גותית
שרשרת כנפיים עם אות.jpeg

שרשרת כנפיים עם אות:

 
לפעמים אנחנו רוצים שהאדם הזה יהיה תמיד לידנו כשהוא “עוף משם”. תביא את הכנפיים שלהם איתך לכל מקום שאתה הולך והוסף את ראשי התיבות שלהם עם שרשרת הפתיחה המשמעותית הזו עם כנפיים, אתה תרצה שיהיה לך אותו קרוב אליך בימים הקשים יותר כדי להקל בזמן שאתה מחפש את הסימנים שלהם.
 
שרשרת כנפיים יפהפייה זו עשויה מתלייה ראשונית על הכנפיים, ראשי התיבות באות גדולה. שרשרת זו זמינה במתכת האהובה עליך: זהב, ורד או כסף.
שרשרת כנפי המלאך היא פריט שתרצו לקחת אתכם לכל מקום, בזמנים הטובים והקלים יותר או בזמנים הלא כל כך גדולים שבהם אתם צריכים קצת כדי להמשיך. שיהיה את האדם הזה קרוב אליך בכל מקום אליו תלך.
 
שרשרת כנפי המלאך היא דרך מושלמת להיזכר במישהו שכבר לא נמצא בסביבה, אין דרך טובה יותר מלהיות אותו קרוב יותר ללב שלך עם השרשרת המשמעותית הזו.

שרשראות אות לגבר

שרשרת אות עם אמייל לגברים:

זהו האביזר האולטימטיבי לגבר של היום, השרשרת החדשה- שרשרת אות עם אמייל לגברים היא בדיוק מה שהוא צריך כדי לקבל את המגע המבריק הזה מבלי להיות יותר מדי.


שרשרת אות שחורה חדשה זו מותאמת אישית עם ראשי תיבות, ניגוד בין כסף לשחור, עם איזון גיאומטרי שהופך אותה לאטרקטיבית כל כך.


זה מגיע עם שרשרת רולו עבה למראה מאוד גברי. ראשי התיבות חרוט בחזית השחורה ויכול להיות ראשוני שלו או ראשי תיבות של מישהו מיוחד!

שרשרת אות עם אמייל לגברים
שרשרת אות גותית עם שרשרת גורמט דקה 2

 שרשרת אות גותית עם שרשרת גורמט דקה:

שרשרת אות גותית עם שרשרת גורמט דקה מגיעה עם שרשרת חוליות קטנות במראה שרשרת גורמט דקה, עדינה אך עם נוכחות, המאפשרת לאותיות לשבת יפה על כל קו צוואר.


שרשרת עם אות מכסף זו עשויה בגופן בסגנון גותי והיא רעיון מעולה למתנה לכל אירוע. בין אם ליום הולדת או לכל אירוע חגיגי אחר, שרשרת האותיות הזו היא תוספת נחמדה לכל אוסף תלבושות ותכשיטים של אישה או גברים.


ניתן ללבישה לבד או יחד עם שרשראות אחרות, צפו בשרשראות נוספות מקולקציית שרשראות אות שלנו!

שרשראות אות לאם + סט שרשראות לאם ובת

שרשרת ילדים לאמא:

קשטו את עצמכם בשרשרת של אמא עם תליוני הבנים והבנות. שרשרת ייחודית זו היא הדרך המושלמת לשמור את הילדים שלך קרובים ללב שלך.


שרשרת אמהות עם אותיות של הילדים מעוטרת בחרוזי כסף טהור 925 בין כל תליון של ילד או ילדה, חרטו בהתאמה אישית את המין ואת האות לבחירתכם ואנו ניצור שרשרת אם מקסימה, ייחודית ומותאמת אישית, שאתה לעולם תרצי להסיר.

שרשרת ילדים לאמא
שרשרת חישוקים לאמא עם חריטה

שרשרת חישוקים לאמא עם חריטה:

שרשרת לאמא מהממת הבנויה מתליונים עגולים בגדלים שונים המשתלבים זה עם זה לבחירתכם.


ניתן לחרוט את שמות היקרים לכם בחריטה אישית, על כל מטבע שם לבחירתכם, זוהי דרך מיוחדת לענוד את השרשרת עם שמות הילדים שלכם קרוב לליבכם.


ביחרו את מספר העיגולים בשרשרת הילדים לאמא לפי מספר הילדים או היקרים לכם, או אפילו מילים בודדות המרכיבות משפט משמעותי עבורכם.


ובכן, אין דרך טובה יותר להשיג זאת מאשר לקבל את שרשרת הטבעות לאמא מכסף טהור 925 עם שמות בחריטה אישית. תליון מושלם מעוצב באלגנטיות עם אחד עד חמש טבעות עגולות, על כל אחת מהן חרוט שם לבחירה

שרשרת לב אמא ובת:

זהו סט השרשראות עבורכם אותו תוכלו להעניק במתנה כשרשרת לאמא ובת, שרשרת חברות הכי טובות או כמתנה אישית ליום האם ליקרה לליבך.


סט שרשראות הכולל שרשרת ותליון לב גדול אשר קרוצים מתוכו וחתוכים כפאזל אחד עד ארבעה לבבות לבחירכתכם. כל לב חתוך מגיע כתליון על שרשרת באורך שתבחרו.
ניתן לחרוט בהתאמה אישית אות באנגלית או בעברית.


כל תליון לב קטן מגיע עם שרשרת כסף טהור 925 ומסמל מישהו אהוב ויקר לכם. תליון לב גדול מצטרף לסט השרשראות אותו ניתן לענוד בנפרד או כתכשיט בשכבות על צווארך

שרשרת לב אמא ובת
שרשרת אותיות מותאמת אישית

שרשרת אותיות מותאמת אישית:

זו לא סתם שרשרת אותיות על צ’ארמים האופיינית, שרשרת אותיות מותאמת אישית זו יכולה לכלול עד 2 ראשי תיבות או סמל לב בכל דיסק וזו המתנה המושלמת עבור בת הזוג שלך או לאמא!


המראה הזה הוא הטרנד האחרון והולך מושלם עם כל לוק, הוא ייראה מדהים בשכבות עם שרשרת שם למשל.


מדובר בשרשרת מאוד מיוחדת שניתן להתאים אישית בדרכים שונות ואפילו בעלת סמל הלב מה שהופך אותה לסופר חמודה ומהנה לענידה!

שרשראות אות לזוג

שרשרת לבבות מקושרים:

עצור את נשימתה עם המתנה האישית המתחשבת והמושלמת, שרשרת לבבות מקושרים עם חריטה בטוב טעם.


עשויה משני לבבות כסף סטרלינג עדינים ואיכותיים, מחוברים יחד עם אבזם, שרשרת זו מסמלת אהבה ואחדות אמיתית. השרשרת המהממת הזו מגיעה גם בציפוי זהב 24K וזהב ורוד, לאפקט זוהר במיוחד.


אם חיפשת רעיון מתנה עוצר נשימה וייחודי לאותה אישה מיוחדת בחייך, השרשרת המעודנת הזו היא דרך מעולה ללכת בה.

שרשרת לבבות מקושרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *