שרשראות שם מכסף טהור או מזהב, מה עדיף?

שרשרת שם עדינה בסגנון חתימה

אוהבים שרשראות שמות? גם אנחנו! שרשראות שמות הן כל כך מגוונות ונצחיות. אתם יכולים לבחור מתוך מגוון רחב של סגנונות: קלאסי, קארי סטייל, סגנון מעוגל או בולט ומודגש. התאימו את הסגנון עם כל שם או מילה שתרצו: השם שלך, השם שלו/ה, מילה מיוחדת, מנטרה; הכל באותיות גדולות, האות הראשונה באות גדולה או הכל באותיות קטנות. בחרו את החומר שאתם הכי אוהבים: כסף, ציפוי זהב, ציפוי זהב ורוד, זהב צהוב, זהב לבן. האפשרויות אינסופיות!


אבל למה אנחנו בכלל צריכים לבחור חומר לשרשרת השם שלנו? איך יודעים מה לבחור? מה הכי טוב, כסף או זהב? אתם עשויים לחשוב שהפשטות של כסף מקלה וניתן ללבוש אותו עם כל דבר. עם זאת, זה לא בהכרח נכון. בסופו של יום זה מסתכם בעניין של טעם, סגנון אישי ואישיות.

נושאים קשורים:

 

זהב וכסף משתלבים עם מגוון צבעים שונים של בגדים, יש אאוטיפיטים שיותר מתאים להם כסף ואאוטפיטים אחרים שיותר מתאים להם זהב. אנחנו ב Onecklace ממליצים להחזיק בקופסת התכשיטים גם וגם ובעצם לשקול את צבע המראה שלך לפני הוספת אביזרים. כלומר לבחור את צבעי הבגדים לאותו התכשיט שתרצו לענוד באותו היום.


שחור, לבן ואפור, נחשבים לגוונים ולא צבעים, והם מנוגדים היטב עם כסף, מה שגורם לנוכחותו להשתלב באופן מושלם עם הצבע ולא גורם לאחד מהמריכיבים להיבלע. כסף גם מתלבש יפה עם כחול נייבי כהה, כחול רויאל, סגול חמים, אדום/בורדו, ורוד עדין ולילך מכיוון שהם יוצרים רקע נוח להפליא לכסף לשבת עליו.

שרשרת שם קלאסית

שרשראות שמות הכסף שלנו עשויות מכסף סטרלינג הטוב ביותר, שהוא 92.5% כסף טהור (925/100) והשרשרת נושאת את החותמת 925 או 0.925 כאותנטיות.


צבעי אדמה וכל מגוון הצבעים החמים: כמו ירוק זית, כתום, חום, צהוב, עובדים הכי טוב עם מתכות זהובות כמו זהב או ברונזה.


אנו מציעים שרשראות שמות מכסף בציפוי זהב 24 קראט ושרשראות שמות מזהב 14 קראט. הבחירה הגדולה ביותר שיש לאנשים בבחירת סוג זהב היא הצבע, מכיוון שהגוון הצהוב עשוי להשתנות. ייתכן שציפוי זהב לא יהיה זהה לזהב אמיתי. ציפוי זהב 24 קראט היא שיטה להנחת שכבה דקה של זהב על פני השטח של כסף טהור 925 כך שהוא יישא את חותמת 925. זהב 14K הוא 58% זהב (14/24) ונושא את החותמת 14K.


אם אתם עדיין מתקשים להחליט מהו החומר הטוב ביותר עבורכם, אנו מזמינים אתכם לערבב ולשלב כסף וזהב וכך ליצור מראה של שכבות בשני צבעים. הכלל שאומר שאי אפשר לשלב צבעי מתכת מיושן כעת. הגיע הזמן להיות נועזים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *